Consultantii Advantis utilizeaza expertiza si experienta lor profesionala pentru a ajuta organizatiile in elaborarea si implementarea strategiilor de afacere, cresterea veniturilor si alocarea eficienta a resurselor.
Managementul Partilor Interesate
Inainte de a demara o initiativa strategica aceasta trebuie validata cu partile interesate relevante (ex. consiliul de administrate, sindicate etc.). Putem facilita dialogul strategic dintre conducere si partile interesate prin:
- Identificarea partilor interesate
- Dezvoltarea planului de comunicare / relationare
- Management-ul proactiv al stakeholder-ilor
Definirea si Implementarea Strategiei
Asistam organizatiile in definirea si implementarea strategiilor de afacere prin:
- Analiza industriei, evaluarea competitorilor, analiza clientilor, a veniturilor si prognoza profitabilitatii
- Dezvoltarea modelului de afacere
- Dezvoltarea si validarea planului de afacere
Definirea si implementarea strategiei
Asistam organizatiile in definirea si punerea in aplicare a strategiilor lor de afaceri, de la planificare la realizarea beneficiilor.
- Analiza industriei, evaluarea competitorilor, analiza clientilor, a veniturilor si rentabilitatii prognozate
- Revizuirea si validarea planului de afacere
- Dezvoltarea modelului de operare tinta aliniat cu obiectivele strategice
Alocarea Resurselor
Avand experienta unor programe complexe de transformare consultantii Advantis au o abordare holistica pentru a se asigura ca impactul acestor initiative asupra intregii organizatii este luat in considerare.
- Imbunatatirea/reproiectarea proceselor de afacere
- Optimizarea capitalului de lucru
- Reducerea costurilor
- Reproiectarea si redimensionarea organizatiei
- Externalizarea
- Restucturare
Strategii de Crestere
Organizatiile trebuie sa identifice in mod constant oportunitati de crestere a veniturilor si/sau profitabilitatii. Proiectele noastre au drept obiectiv realizarea unui echilibru intre cresterea veniturilor si profitabilitate prin:
- Cresterea eficacitatii functiei de vanzari
- Reducerea duratei ciclului de numerar
- Anticiparea si managementul cererii
- Segmentarea portofoliului de clienti
- Analiza profitabilitatii din perspective multiple (ex. client, produs, geografie, canal de distributie etc.)
- Strategia de stabilire preturilor
Strategii de crestereCresterea veniturilor
Organizatiile trebuie sa identifice in mod constant oportunitati de crestere a veniturilor si/sau profitabilitatii. Proiectele noastre au drept obiectiv realizarea unui echilibru intre cresterea veniturilor si profitabilitate prin:
- Cresterea eficacitatii functiei de vanzari
- Reducerea duratei ciclului de numerar
- Anticiparea si managementul cererii
- Segmentarea portofoliului de clienti
- Analiza profitabilitatii din perspective multiple (ex. client, produs, geografie, canal de distributie etc.)
- Strategia de stabilire preturilor