Strategie si Operatiuni

Consultantii Advantis utilizeaza expertiza si experienta lor profesionala pentru a ajuta organizatiile in elaborarea si implementarea strategiilor de afacere, cresterea veniturilor si alocarea eficienta a resurselor.

Managementul Partilor Interesate

Inainte de a demara o initiativa strategica aceasta trebuie validata cu partile interesate relevante (ex. consiliul de administrate, sindicate etc.). Putem facilita dialogul strategic dintre conducere si partile interesate prin:

  • Identificarea partilor interesate
  • Dezvoltarea planului de comunicare / relationare
  • Management-ul proactiv al stakeholder-ilor

Definirea si Implementarea Strategiei

Asistam organizatiile in definirea si implementarea strategiilor de afacere prin:

  • Analiza industriei, evaluarea competitorilor, analiza clientilor, a veniturilor si prognoza profitabilitatii
  • Dezvoltarea modelului de afacere
  • Dezvoltarea si validarea planului de afacere

Definirea si implementarea strategiei

Asistam organizatiile in definirea si punerea in aplicare a strategiilor lor de afaceri, de la planificare la realizarea beneficiilor.

  • Analiza industriei, evaluarea competitorilor, analiza clientilor, a veniturilor si rentabilitatii prognozate
  • Revizuirea si validarea planului de afacere
  • Dezvoltarea modelului de operare tinta aliniat cu obiectivele strategice

Alocarea Resurselor

Avand experienta unor programe complexe de transformare consultantii Advantis au o abordare holistica pentru a se asigura ca impactul acestor initiative asupra intregii organizatii este luat in considerare.

  • Imbunatatirea/reproiectarea proceselor de afacere
  • Optimizarea capitalului de lucru
  • Reducerea costurilor
  • Reproiectarea si redimensionarea organizatiei
  • Externalizarea
  • Restucturare

Strategii de Crestere

Organizatiile trebuie sa identifice in mod constant oportunitati de crestere a veniturilor si/sau profitabilitatii. Proiectele noastre au drept obiectiv realizarea unui echilibru intre cresterea veniturilor si profitabilitate prin:

  • Cresterea eficacitatii functiei de vanzari
  • Reducerea duratei ciclului de numerar
  • Anticiparea si managementul cererii
  • Segmentarea portofoliului de clienti
  • Analiza profitabilitatii din perspective multiple (ex. client, produs, geografie, canal de distributie etc.)
  • Strategia de stabilire preturilor

Strategii de crestereCresterea veniturilor

Organizatiile trebuie sa identifice in mod constant oportunitati de crestere a veniturilor si/sau profitabilitatii. Proiectele noastre au drept obiectiv realizarea unui echilibru intre cresterea veniturilor si profitabilitate prin:

  • Cresterea eficacitatii functiei de vanzari
  • Reducerea duratei ciclului de numerar
  • Anticiparea si managementul cererii
  • Segmentarea portofoliului de clienti
  • Analiza profitabilitatii din perspective multiple (ex. client, produs, geografie, canal de distributie etc.)
  • Strategia de stabilire preturilor